GeenWinkel Service & Garantie

Service

Natuurlijk heeft een internetwinkel ook een nadeel: u kunt als klant immers het product niet vasthouden of uitproberen.
Ook kunt u geen dialoog aangaan met een enthousiaste verkoper die u van advies voorziet, u kunt natuurlijk wel bellen 070 737 0 595. Om dit gemis te compenseren besteden wij extra aandacht aan de service.
Dit houdt in:

- No nonsense 14 dagen omruilgarantie.
U kunt altijd zonder opgaaf van redenen het product retourneren. Wij storten u het aankoopbedrag direct terug nadat wij geconstateerd hebben dat het product compleet en perfect retour is gekomen. Uw enige risico is de verzendkosten.

- Snelle reactie op vragen per e-mail via info@geenwinkel.nl

- Goed advies met onderbouwing

- Ondersteuning bij vragen en problemen

- Geen verzendkosten bij servicegevallen

- Een snelle afhandeling van defecten of klachten via info@geenwinkel.nl

- Fabrieksgarantie op producten is doorgaans 2 jaar, tenzij anders vermeld

Garantie

Mocht u onverhoopt te maken hebben met een defect product of het is beschadigd bezorgd: maakt u zich geen zorgen, u bent bij een GeenWinkel webwinkel. Het gaat ons er om dat u plezier heeft van uw aankoop, dus wij gaan zorgen dat het probleem naar uw wens wordt opgelost.

Stuurt u het product in een goede verpakking retour naar:

GeenWinkel - Retouren
Unit 38
Lulofsstraat 55
2521 AL Den Haag, Nederland

Zet linksboven op de doos duidelijk het ordernummer voorafgegaan door `RMA`. Dus stel u heeft het product besteld en ordernummer 765 gekregen dan zet u `RMA765` op de doos. Het ordernummer is terug te vinden in de emailcommunicatie of in de factuur.

Voegt u tevens een kopie van het aankoopbewijs toe (of uitdraai van de email-order) plus een duidelijke klachtomschrijving.

Na ontvangst controleren wij de staat van het product en gaan we aan de hand van uw klachtomschrijving de fout na. Indien alles duidelijk is en het product valt binnen de garantie (meestal 2 jaar na aankoop) gaan wij voor een nieuw, vervangend product zorgen ofwel zorgen voor een deugelijke reparatie. U kunt de verzendkosten op uw rekening gestort krijgen nadat u het vervangende of gerepareerde product weer in huis heeft. Stuurt u daartoe een mail naar info@geenwinkel.nl onder vemelding van het RMA nummer en uw bankgegevens. Nogmaals, nadat de garantie helemaal is afgehandeld.

Voor tips over het kopen via internet kijk ook even op consuWijzer.nl.